Екстремальне водіння

Серфінг у пустелі

03.20.2019

/ SEAT Tarraco проходить випробування в ергу Шеббі на території Марокко, що належить до найбезжальніших місць планети

/ Дюни, що здіймаються на висоту храму Святого Сімейства, випробовують можливості таких систем допомоги водієві, як адаптивна підвіска (DCC) та система повного приводу 4Drive

/ Температури, що коливаються у діапазоні від 0 до 50 °С, і мінливий рельєф створюють значні труднощі при водінні

 

Марторель, 20.03.2019. - Поле дюн довжиною 22 кілометри і шириною 5 кілометрів з піщаними горами, мінливим рельєфом та екстремальними температурами. Саме такий виклик чекає на SEAT Tarraco у найбільшій пустелі Марокко.

Від 0 до 50 °С за лічені години.

Ця пустеля належить до місць планети з найбільш радикальними коливаннями температури, яка вдень піднімається до 50 °С, а вночі опускається нижче нуля. Тому дуже важливо виключити можливість впливу зовнішньої температури на салон автомобіля чи водія. «Ідеальна комфортна температура становить 21,5 °C, і в режимі Auto система клімат-контролю автоматично регулює температуру в автомобілі», - пояснила Марія Гарсія (María García), інженер відділу розробок та аеродинаміки компанії SEAT. Тризональний клімат-контроль, керувати налаштуваннями якого можна також із другого ряду сидінь, забезпечує індивідуальний комфорт навіть у таких суворих умовах.

Пісок і не тільки.

Маршрут подорожі в дюни пролягає кам'янистим нерівним ландшафтом, який постійно вимагає навичок точного водіння. Система управління адаптивною підвіскою Tarraco автоматично регулює жорсткість підвіски, змінюючи її характеристики відповідно до особливостей поверхні і стилю водіння. «Система здатна реагувати на нерівності поверхні протягом тисячних часток секунди, оптимізуючи свої характеристики, що значно полегшує поїздку в дюни», - пояснив Стефан Ілієвич (Stefan Ilijevic), керівник департаменту передпроектних досліджень, патентів та інновацій SEAT.

 

Дюни розміром з кафедральний собор.

Особливістю ландшафту у цій місцевості є вражаючі дюни, висота яких може сягати 150 метрів, що майже дорівнює висоті храму Святого Сімейства у м. Барселоні. Підйом на піщану гору вимагає адаптації систем допомоги водієві. «Наприклад, перед виїздом на дюну слід відключити систему стабілізації, щоб колеса не блокувалися і могли вільно знаходити зчеплення з поверхнею», - рекомендує Стефан.

Від 60-літрового паливного бака Tarraco до 50 днів, протягом яких верблюд може рухатися без води.

Пошук заправної станції у пустелі - практично нездійсненне завдання. І хоча автомобіль Tarraco обладнаний баком на 60 літрів, він все одно не здатен зрівнятися з верблюдом, який може рухатися без води протягом 50 днів. «Для поїздок у дюнах потрібна значна потужність, що призводить до збільшення витрати палива. На щастя, у нас є великий паливний бак», - сказав Стефан.

 

Повністю світлодіодна технологія.

Протягом дня кольори пустелі змінюються з оранжево-червоних на блискучо-золотаві. Гребені і піки дюн відкидають тіні, що ускладнюють вибір напрямку, але повністю світлодіодні фари Tarraco забезпечують яскраву і чітку видимість ділянки попереду. «На етапі розробки такі компоненти, як фари і задні ліхтарі, до десяти днів перебували у кліматичній камері при екстремальних температурах від -40 до 90 °C для перевірки їх надійності, щоб гарантувати їх ефективність у вимогливих середовищах, таких як пустеля», - зазначив інженер SEAT.

 

SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.

 

Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona), муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell), виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у Словаччині - Mii. 

 

Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.