Перемикання передач

Від простого важеля до автоматичного перемикання

10.01.2019.

/ Щоб вікна не запотівали, треба спрямувати дефлектори системи вентиляції на стекла й на деякий час увімкнути кондиціонер на повну потужність

/ Налаштування однакової температури в усьому салоні на рівні 21,5 °C - запорука безпеки й комфорту під час руху

/ На відміну від кондиціювання повітря, для підігріву салону не потрібне додаткове пальне або вода

Марторель, 10 січня 2019 року. - Температура нижче нуля, метр снігу на землі, вкриті льодом дороги, завивання полярних вітрів. Причиною цих явищ, а також запотівання вікон у наших автомобілях є холодний атмосферний фронт, що накрив значну частину Європи. Щоб підвищити комфорт і безпеку своїх подорожей у холодну погоду, візьміть до уваги наведені нижче поради й рекомендації:

 

 

– 50-ті роки:

Водії перемикали передачі важелем, прикріпленим до рульової колонки. «Саме такий був на моделях, як-от SEAT 1400, в основу якого лягли розробки американських автомобілебудівників. Положення важеля було не найзручнішим для водія, але в такому разі можна розмістити переднє сидіння для трьох людей», - коментує Ісідре Лопес (Isidre López), відповідальний за колекцію старовинних автомобілів SEAT.

– 60-ті роки:

Важіль із простим дизайном у формі льодяника на паличці розмістили між двома передніми сидіннями. «У SEAT 600 це була проста паличка з кулькою на кінці, якою вручну перемикали між чотирма передачами. Для запобігання перевищенню частоти обертів спідометр мав позначки у вигляді червоних ліній, які вказували, коли треба перемикатися», - говорить експерт.

– 70-ті:

У процесі розвитку важіль коробки передач ставав дедалі ергономічнішим, а кількість передач зростала, щоб продуктивніше використовувати потенціал двигуна під час руху. «SEAT 124 Sport 1600 - перший автомобіль бренда, який мав п'ять передач. У модифікації з кузовом типу «седан», що була дуже популярною серед представників середнього класу, важіль спершу був безпосередньо з'єднаний із коробкою передач і забезпечував швидшу та більш ефективну реакцію на перемикання», - пригадує Ісідре.

– 80-ті роки:

Ця декада позначилася зміщенням у бік ергономіки й комфорту. Деякі моделі вже оснащували підсилювачем рульового управління, а в конструкції використовували нові матеріали, що забезпечували більшу гнучкість під час перемикання передач. «У цьому контексті перший SEAT Ibiza - взірцева модель. Автомобіль отримав важіль удосконаленої конструкції, що був вище розташований і краще адаптований до руки водія», - додає експерт.

 

– Від 90-х до нашого часу:

Випускають перші моделі із 6-ступеневою коробкою передач, набуває популярності автоматична трансмісія. Завдяки їй водії попрощалися з педаллю зчеплення. А ще - автоматична коробка передач запобігає заглуханню двигуна й скочуванню назад на схилах. «Зараз такі моделі, як SEAT Tarraco, оснащують трансмісією DSG з подвійним зчепленням, яка поєднує комфорт автоматики з чутливістю механічної коробки», - пояснює Ісідре Лопес.

 

 

SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.

 

Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona), муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell), виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у Словаччині - Mii. 

 

Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.