Зростання шість років поспіль

SEAT побив власний історичний рекорд продажів

01.10.2019

/ Компанія поставила 517 600 автомобілів (на 10,5% більше, ніж 2017 р.) і перевищила рекордний показник 2000 року

/ З 2012 року продажі бренда зросли більш ніж на 60%

/ SEAT став лідером продажів на ринку Іспанії й показав найвищі за весь час існування компанії результати в Німеччині, Великобританії, Австрії, Швейцарії, Ізраїлі та Марокко

/ Продажі CUPRA протягом першого року існування нового бренда збільшилися на 40%

/ Tarraco став найуспішнішою комерційною розробкою 2019 року

Марторель, 10 січня 2019 року. - Історичний рекорд. 2018 року продажі SEAT укотре злетіли й сягнули 517 600 автомобілів, що на 10,5% більше, ніж 2017 року (468 400 одиниць). Це найкращий результат за 68-літню історію SEAT, він перевищив рекордний показник 2000-го року (514 800 автомобілів). 2018 рік став для SEAT шостим поспіль роком зростання, і зараз компанія переживає безпрецедентний за рівнем позитиву період. З 2012 року зростання продажів бренда становить понад 60%. У грудні SEAT відвантажив замовникам 25 300 автомобілів, що на 23,1% менше порівняно з груднем 2017 року (33 000 одиниць).

2018 року стимулом для зростання продажів SEAT стала модель Arona. За перший рік продажів компанія поставила 98 900 екземплярів цього міського позашляховика, що є третьою провідною моделлю в лінійці. Arona успішно долучився до моделей Ibiza, Leon й Ateca як одна з ключових опор бренда. Попри те, що модернізація цієї моделі вже не за горами, SEAT Leon і досі залишається справжнім бестселером бренда (158 300, -6%), показавши один із найкращих за свою історію результатів. Обсяги поставок Ibiza сягнули 136 100 автомобілів (-10,7%), тоді як Ateca посів четверте місце за результатами продажів - 2018 року продали 78 200 одиниць (-0,6%). Крім того, 2018 року успішно дебютував новий бренд CUPRA, продемонструвавши зростання на 40%: кількість проданих авто становить 14 300 одиниць, або на 4100 більше порівняно з 2017 роком (примітка: цей результат врахований у загальних обсягах продажів SEAT).

Президент SEAT Лука де Мео (Luca de Meo) наголосив: «Рекордний результат продажів підтверджує успішність нашої стратегії та моделей, випущених у межах розпочатого 2016 року розширення асортименту продукції. Ми вже другий рік поспіль демонструємо зростання, яке вимірюється двозначними числами, а для автомобільної промисловості це особливе досягнення. Довіра клієнтів і позитивні результати фінансової діяльності дають нам змогу оптимістично сприймати виклики, актуальні для цієї галузі. SEAT прагне бути важливим гравцем у нову епоху автомобільної промисловості».

Своєю чергою, віце-президент SEAT із продажів і маркетингу Уейн Гріффітс (Wayne Griffiths) підкреслив: «2018-й був історичним роком для SEAT. Наша компанія, що належить до європейських брендів із найшвидшими темпами зростання, показала найвищий за свою історію результат продажів завдяки двозначному зростанню на таких великих ринках, як Німеччина, Великобританія і Франція. В Іспанії продажі SEAT також зросли більш ніж на 10%, і ми залишаємося впевненим лідером як на ринку загалом, так і на каналах збуту приватним клієнтам. Крім того, ми досягли зростання на важливих закордонних ринках, як-от Алжир. Торік третину проданих SEAT автомобілів становили позашляховики, завдяки чому ми підвищили прибутковість як бренда загалом, так і дилерської мережі. 2018 рік також став роком успішного запуску CUPRA, забезпечивши зростання продажів на 40%. Отже, ми маємо повноцінну оновлену лінійку продуктів, що охоплює важливі сегменти, а 2019 року новий Tarraco стане важливим імпульсом для подальшого зростання».

Безпрецедентні результати на ключових ринках

Історичний рекорд продажів SEAT став можливим завдяки зростанню на п'яти основних європейських ринках, що вимірюється двозначними числами. Лідером продажів продукції SEAT стала Німеччина - тут продали 114 200 автомобілів (+11,8%), завдяки чому країна вже другий рік поспіль б'є власні рекорди. В Іспанії SEAT і далі демонструє стійке зростання. Тут поставки зросли на 13,2% і становлять 107 800 одиниць, забезпечивши компанії перше місце на ринку. Крім того, Leon та Ibiza стали наймасовішими моделями в Іспанії за кількістю проданих авто. У Великобританії автовиробник також установив історичний рекорд: цей ринок став третім за обсягами продажів продукції бренда, а зростання становить 12% (усього продано 62 900 автомобілів).

Ще більше зростання показала Франція (31 800; +31,3%), завдяки чому ввійшла до переліку ринків із найвищим відсотком зростання. В Італії, де результати іспанського бренда зростають стійкими темпами, продажі порівняно з 2017 роком збільшилися на 10,9%, а кількість проданих 2018 року авто становить 20 000 екземплярів.

На додачу до Німеччини й Великобританії SEAT досяг найкращих в історії результатів в Австрії, де продажі зросли на 5,3% і сягнули 18 400 автомобілів, а за кількістю реєстрацій бренд посів п'яте місце; у Швейцарії (10 700 автомобілів, +3,3%); в Ізраїлі (9000, +2,2%), у Марокко (2100, +5,2%). У країнах Європи продажі SEAT були високими на таких ринках, як Португалія (9600 автомобілів, +16,7%), Бельгія (9500, +24,4%), Нідерланди (8900, +16,3%). Алжир забезпечив найвище зростання за підсумками року, тут SEAT продав 18 500 автомобілів (2017: 5100). 2018 року SEAT розпочав складати моделі Leon, Arona й Ateca на заводі в м. Релізан (Relizane), де із середини 2017 року вже виготовляють модель Ibiza.

 

2019-й - рік Tarraco й CUPRA

2019 року важливим доповненням модельного ряду SEAT став новий Tarraco, який найближчими тижнями надійде в дилерські центри. Приєднавшись до Arona й Ateca, модель Tarraco довершить лінійку позашляховиків SEAT. Крім того, SEAT планує розпочати продажі нового Arona TGI, що є першим кросовером і четвертим авто бренда в лінійці моделей SEAT із двигунами на стисненому природному газі, яка зараз включає Mii, Ibiza й Leon. До того ж цього року розпочнуться продажі CUPRA Ateca, який вийшов на ринок в останньому кварталі 2018 року. CUPRA Ateca - перша модель нового іспанського бренда, покликана залучити нових клієнтів.

2019 рік принесе інші новинки, які бренд представить незабаром. Зокрема, очікується презентація SEAT Leon четвертого покоління.

SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у понад 80 країнах на п'яти континентах. 2018 року SEAT продав 517 600 автомобілів - найбільше за 68-літню історію бренда.

Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona), муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell), виготовляють успішні моделі Ibiza, Arona й Leon. Крім того, в Чеській Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Німеччині - Tarraco, у Португалії - модель Alhambra, у Словаччині - Mii.

Міжнародна компанія має власний технічний центр - своєрідний осередок знань. Над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащують передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.