Різдво в SEAT

Понад 3500 наймолодших членів сім’ї SEAT оригінально побажали щасливого Різдва!

24.12.2018.

/ У пам'яті SEAT 2018 рік залишиться як рік народження CUPRA, виходу на ринок моделі Tarraco, демонстрації рекордних продажів і фінансових результатів

/ Завдяки стратегічним проектам у Китаї й Алжирі спостерігається стійкий прогрес у напрямі інтернаціоналізації бренда, що вже представлений у більш ніж 80 країнах

/ Повним ходом триває впровадження цифрових технологій і реалізація проектів у сфері автомобільних комунікацій

/ Протягом цього року SEAT отримав понад 60 нагород за свої автомобілі й ініціативи компанії

Марторель, 24 грудня 2018 року. - 3687 дітей співробітників SEAT віком до 12 років змагалися в майстерності привітань під час традиційного різдвяного художнього конкурсу компанії, який цьогоріч став рекордним за кількістю учасників. Ілюстратор Хорхе Охагавія (Jorge Ochagavia) створив лицьовий бік різдвяної листівки, а на звороті діти мали намалювати, як вони розуміють зв'язки між SEAT і Барселоною.

Уперше різдвяний художній конкурс SEAT серед дітей відбувся 2008 року, а з минулого року його проводять лише в цифровому форматі. Кожне привітання необхідно було завантажити на внутрішній портал SEAT Card, де всі співробітники могли переглянути малюнки дітей і проголосувати за своїх фаворитів. Цьогоріч темою конкурсу були Різдво й 25-та річниця заводу в Марторелі.

На знак визнання талантів і старань усі учасники отримали подарунки. Найкращих обирала комісія в складі співробітників SEAT з урахуванням результатів загального голосування. Тож троє переможців у кожній із трьох вікових категорій отримали самокати й захисні шоломи для відповідного віку.

Віце-президент SEAT із персоналу Хав'єр Рос (Xavier Ros) зазначив: «Це одна з найзворушливіших ініціатив компанії. Наші працівники нетерпляче чекали на цей конкурс, про що свідчить активна участь дітей, які також є членами великої сім'ї SEAT».

 

SEAT - із Барселони по всьому світу

Створення цьогорічної версії різдвяної листівки компанія SEAT уперше доручила професійному художникові. Джерелом натхнення для Хорхе Охагавія став взаємозв'язок SEAT із Барселоною - містом, яке є невід'ємною частиною генотипу компанії. У своїй роботі художник зобразив подорож містом. Чудернацькі автомобілі виїжджають із заводу в Марторелі й в оточенні садів рухаються вгору й униз вулицями, що нагадують американські гірки, повз визначні пам'ятки Барселони.

Велика кількість учасників різдвяного художнього конкурсу стала завершальним штрихом року, сповненого знаменних подій. Кількість випущених на заводі в Марторелі автомобілів перевищила 10 млн одиниць. Це підприємство відіграє важливу роль у забезпеченні зростання компанії, а за його 25-річну історію тут виготовляли 39 різних моделей. 2018 року SEAT став свідком народження CUPRA - першого суббренда компанії, і випустив на ринок нового флагмана Tarraco. Розпочавшись із рекордних фінансових результатів, цей рік має завершитися найвищими продажами за всю історію компанії, а ще запам'ятається консолідацією масштабних міжнародних проектів, як-от виробництво в Алжирі та вихід на ринок Китаю.

 

SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.

 

Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona), муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell), виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у Словаччині - Mii. 

 

Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.