Як правильно користуватися системою опалення автомобіля

П’ять порад, які допоможуть зберегти оглядовість у холодну погоду

10.01.2019.

/ Щоб вікна не запотівали, треба спрямувати дефлектори системи вентиляції на стекла й на деякий час увімкнути кондиціонер на повну потужність

/ Налаштування однакової температури в усьому салоні на рівні 21,5 °C - запорука безпеки й комфорту під час руху

/ На відміну від кондиціювання повітря, для підігріву салону не потрібне додаткове пальне або вода

Марторель, 10 січня 2019 року. - Температура нижче нуля, метр снігу на землі, вкриті льодом дороги, завивання полярних вітрів. Причиною цих явищ, а також запотівання вікон у наших автомобілях є холодний атмосферний фронт, що накрив значну частину Європи. Щоб підвищити комфорт і безпеку своїх подорожей у холодну погоду, візьміть до уваги наведені нижче поради й рекомендації:

 

 

Як звільнити вікна від конденсату

Вікна запотівають через контраст між низькою температурою ззовні й теплом в автомобілі. «У такій ситуації потрібно ввімкнути кондиціонер на повну потужність і спрямувати дефлектори системи вентиляції на вікна й переднє скло», - пояснює Марія Гарсія (María García), інженер відділу розробок та аеродинаміки компанії SEAT. Прискорити процес дають змогу системи на кшталт Defrost Max, якою оснащений, зокрема, SEAT Ateca.

За кермом у повному комплекті зимового одягу?

Рукавички, куртка й шарф обмежують рухи, а це може бути небезпечно. «Рукавички рекомендовано надягати, лише коли через низьку температуру ви не відчуваєте рук на кермі», - зазначає експерт.

Сидіння з підігрівом

Це найефективніший спосіб дуже швидко зігрітися. Система забезпечує рівномірне нагрівання всього за три хвилини. «Підігрів слід увімкнути відразу після посадки в автомобіль, а в міру нагрівання поступово знижувати інтенсивність. Крім того, не варто надовго залишати підігрів увімкненим на повну потужність», - рекомендує Марія.

Ідеальна температура для подорожей

Вона становить 21,5 °C і називається «температура комфорту». У режимі «Авто» клімат-контроль автоматично регулює температуру в салоні вашого авто. «Він забезпечує збалансований розподіл тепла: половина об'єму теплого повітря виходить із температурою близько 40 °C в зоні ніг і поступово охолоджується, піднімаючись до тулуба й голови, щоб за кермом ви залишалися достатньо бадьорими», - пояснює інженер. Висока температура в зоні тулуба водія може викликати сонливість: «Водіння в прогрітому до 35 °C салоні можна порівняти з водінням у нетверезому стані, коли рівень алкоголю в крові становить 0,5 г/л», - застерігає вона.

 

Тепло без зайвих витрат

Підігрів не потребує додаткової кількості пального чи води. Річ у тім, що «...для опалення використовується нагріта двигуном вода - вона віддає тепло й повертається у двигун зі значно нижчою температурою, зменшуючи тим самим навантаження на радіатор».

 

SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.

 

Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona), муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell), виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у Словаччині - Mii. 

 

Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.