Розроблення освітлення

300 світлодіодів у системі освітлення вашого авто

27.11.2018.

/         Задля більшого комфорту й безпеки автомобільні системи освітлення розробляють і перевіряють у світловому тунелі

/         У кліматичній камері фари й задні ліхтарі перевіряють на витривалість при температурі від -40 °С до 90 °С

/         В автомобілі розміщують вантаж масою до 350 кг, щоб гарантувати незмінність кута світлового пучка і в завантаженому, і в порожньому авто

Марторель, 27 листопада 2018 року. - Фари, що є ключовими елементами безпеки й важливим аспектом дизайну кожної моделі, важливі для автомобіля так само, як очі - для людини. Щоб створити світлові прилади автомобіля, дизайнери й інженери тісно співпрацюють понад три роки. У світловому тунелі SEAT фахівці тестують і перевіряють фари й задні ліхтарі, щоб ті забезпечували ідеальне освітлення, підвищений комфорт і безпеку за кермом:

- Діалог мистецтва й техніки: «Працюючи над проектом, ми постійно підтримуємо контакт із відділом дизайну. Втілюємо естетичні ідеї з математичною точністю», - пояснює Карлос Ельвіра (Carlos Elvira), керівник підрозділу SEAT із розробки світлових і сигнальних приладів. У випадку із SEAT Tarraco «...ми прагнули, щоб це оснащення демонструвало розумний підхід, рівень технологій та емоції», - додає Тоні Галлардо (Tony Gallardo), відповідальний за дизайн елементів екстер'єру.

 

- 300 симуляцій на одну модель: щоб створити механізми з новими геометричними формами, підрозділ із розроблення світлових і сигнальних приладів використовує методи 3D-моделювання. Аби перевірити життєздатність дизайну, проводять до 300 симуляцій на одну модель. Після затвердження результатів віртуального етапу виготовляють масштабну модель, яку використовують для первинних тестів. «Ці тести дають змогу перевірити рівномірність розподілу й інтенсивність світла», - додає Карлос.

- Видимість за будь-яких умов: У Технічному центрі SEAT розміщено 40-метровий світловий тунель зі стандартним дорожнім покриттям, який, за словами Карлоса, «...дає змогу відтворювати реалістичні умови водіння вночі». За кермом Tarraco він перевіряє різні світлові прилади й вимірює інтенсивність світлового потоку за допомогою фотометра. Крім того, у межах перевірок фахівці контролюють «горизонтальність» світлотіньової межі фар. «Пучок світла не обов'язково повинен бути ідеально прямим або чітким, оскільки в такому разі очі водія втомлюватимуться», - зазначає експерт.

 

- Чи змінюється кут світлового пучка при повному завантаженні автомобіля? Ні. Для цього «...проводять численні тести з навантаженням, наприклад у багажнику розміщують вантаж вагою 350 кг або в салон саджають сімох пасажирів», щоб гарантувати правильність кута проходження світлового пучка за будь-яких умов незалежно від завантаженості автомобіля. У таких випадках додаткове тестування дає змогу «...виключити можливість засліплення водіїв зустрічного транспорту», - додає Карлос.

- З арктичної холоднечі в пекло пустелі: різні деталі проводять до десяти днів в умовах екстремальних температур від -40 °С до 90 °С. Для цього використовують кліматичну камеру, яка дає змогу відтворювати різні температури й рівні вологості. Так перевіряють правильність функціонування світлових приладів і на засніжених дорогах Швеції, і під пекучим сонцем Мексики. Крім цього, перед виходом на ринок прототипи проходять понад 30 000 км у найвіддаленіших куточках планети та проводять два роки в пустелях, щоб гарантувати належні експлуатаційні якості за будь-яких погодних умов.

 

- Світлодіодне освітлення зі строком служби 10 000 годин: у середньому саме такий термін експлуатації 300 світлодіодів, установлених на SEAT Tarraco. До того ж вони споживають удвічі менше енергії, ніж галогенові лампи. За словами експерта, «...системи освітлення зазнали грандіозних змін за рівнем комфорту й безпеки». Ця технологія, що вирізняється більш холодним і чітким освітленням, яке можна порівняти із сонячним світлом у ясну погоду, відкриває багато нових можливостей. «Світлодіоди повністю змінили конструкцію освітлювальних приладів», - підсумовує він.