Три роки випробувань

Труднощі, через які проходять автомобільні сидіння

18.10.2018.

 / Випробувачі крісел різних модифікацій сідають в автомобіль і виходять з нього по 6 000 разів, щоб оцінити потенціал зношення тканин і піноматеріалів

/ 22 000 циклів фрикцій імітують совання на сидінні, а в межах випробувань на втому, відтворюється водіння за екстремальних умов

/ Ці тести використовуються для аналізу витривалості й комфорту сидінь перед початком серійного виробництва

Марторель,18 жовтня 2018 р. - Наші сидіння залишаються зручними й тримають форму навіть після подолання тисяч кілометрів або впливу різких перепадів температури. І це не випадковість. Інженери Технічного центру SEAT проводять численні тести задовго до початку використання сидінь в автомобілях. Нижче наведено найжорсткіші тести, які проводять протягом трирічного періоду розроблення кожного автомобільного сидіння:

 - Посадка в автомобіль і вихід із нього 700 разів на день: до складу групи професійних випробувачів входять чоловіки й жінки різного зросту й статури. Вони відтворюють посадку в автомобіль і вихід із нього 6 000 разів на тиждень. «Кожен випробувач повторює ці дії 700 разів на день, щоб відтворити навантаження, якого автомобіль зазнає протягом п'яти років», - пояснює інженер SEAT Хав'єр Гарсія (Javier García), відповідальний за випробування сидінь. «Дехто з них носить джинси із заклепками й ґудзиками на задніх кишенях або зі зміцненими швами», щоб гарантувати стійкість піноматеріалу й тканини майбутнього автомобільного сидіння, що має адаптуватися до будь-якого водія, який сідає на нього.

- Стійкість до витирання: ще один тест моделює багаторазове совання на сидінні. Він проводиться в лабораторії й відтворює вплив торса масою 75 кг. «Протягом 3 тижнів машина працює цілодобово, здійснюючи 22 000 циклів фрикцій для моделювання щоденних рухів користувача, який важить понад 100 кг», - говорить Хав'єр. Після тесту важливо оцінити стан автомобільного сидіння й перевірити, чи зберегло воно початковий вигляд і властивості.

- 300 000 км в екстремальних умовах: автомобіль інтенсивно струшують у спеціальному боксі для імітації руху по нерівних поверхнях. Тест триває 225 годин і дає змогу відтворити звичайну експлуатацію авто на дистанції до 300 000 км. Машину також піддають впливу температур від -35 ° до 80 °С. «Ми оцінюємо автомобіль до, під час та після тестів, щоб переконатися, що характеристики лишилися незмінними й він не зазнав поломок чи пошкоджень», - додає Гарсія.

 

- Сидіння з температурою 40 °С в зимову холоднечу: усередині камери за температури -20 °С інженер аналізує властивості сидіння з підігрівом у SEAT Arona. За допомогою термографічної камери він переконується, що всього за три хвилини сидіння нагрівається до комфортної температури, а ще через 15 хвилин - до 40 °С. Теплова мапа також підтверджує, що тепло рівномірно розподіляється по всій поверхні, сприяючи підвищенню комфорту майбутнього водія.

 

- Належна посадка з точністю до міліметрів: чи існує ідеальне положення на сидінні, що гарантувало б комфорт і безпеку під час руху? Так, існує. Хав'єр Гарсія разом із командою інженерів проводить вимірювання до 20 контрольних точок автомобільного сидіння, щоб переконатись у правильному розташуванні торса, відстані до підголівника чи кута, під яким розташована стегнова кістка водія. «До головних аспектів належать положення стегон манекена, яке ми визначаємо за допомогою лазера, та розташування таких елементів, як підголівники, що відіграють ключову роль у гарантуванні безпеки пасажирів. Ці розрахунки ергономіки дають змогу стверджувати, що положення водія комфортне й водночас безпечне», - пояснює він.

 

SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.

 

Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona), муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell), виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у Словаччині - Mii. 

 

Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.