Новий SEAT Tarraco

Так розробляють дизайн кросовера

09.10.2018.

/         Лінії кузова мають бути кремезними й вишуканими

/        Стримані відтінки «металік» символізують елегантність великих машин

/        Новий кросовер лінійки SEAT має витончені декоративні елементи та оббивку

Марторель, 9 вересня 2018 року. - «Цей автомобіль повинен мати індивідуальність, силу й престиж», - таке завдання поставив своїй команді шеф-дизайнер SEAT Алехандро Мезонеро (Alejandro Mesonero). Як створити вишуканий колір із суміші фарб і слюди? Після світового дебюту SEAT Tarraco ми розкриємо процес розроблення кросоверів і дізнаємося головне про нову мову дизайну SEAT.

Любов із першого погляду.

65% покупців вирішують придбати кросовер, тому що їм подобається зовнішність авто. Дизайнер екстер'єру Ксавьє Віллануева (Xavier Villanueva) стверджує: «Сильні лінії кузова є головними характеристиками кросовера. Решітка радіатора розташована вертикальніше, порівняно з іншими машинами, тому авто має довший капот і рельєфні кремезні форми».

 

Нові виклики для дизайнерів

Салон кросовера істотно більший, ніж в інших моделях. Команда дизайнерів працює з великими габаритами й шукає ідеальний баланс комфорту, ергономіки та динаміки. Головний дизайнер інтер'єру Даніель Хервас (Daniel Hervás) зізнається: «Довелося поміркувати над розташуванням великого «плаваючого» дисплея, аби лінії центральної консолі лишилися легкими».

 

Колір підкреслює індивідуальність автомобіля

Дизайнер відділу кольорів й оздоблення Джорді Фонт зазначає: «Розмір, силует і призначення визначають палітру моделі. Кожен сегмент має власну колірну гаму. Приміром, забарвлення кросовера повинно символізувати безпеку й захист. Для цього використовують стримані барви, відтінки «металік», двоколірний дах і декоративні елементи. У палітрі SEAT Tarraco вісім кольорів, які визначають сутність автомобіля й додають йому елегантності». 

Найкраще вбрання

Найбільший кросовер SEAT оздоблюють матеріалами преміум-класу. «Для Tarraco ми обрали тканину меланж й елементи з матового хрому», - пояснює Аманда Лопез із відділу кольорів й оздоблення. Аби перевірити всі комбінації, дизайнери використовують віртуальну реальність.

 

Віртуальна реальність - необхідна технологія

Адже це найліпший спосіб відчути інтер'єр, лінії кузова й особливості аеродинаміки. Відповідальний за візуалізацію Манель Гарсес (Manel Garcés) розповідає: «Раніше дизайнери використовували рендеринг, однак він передавав лише 60% реалістичності робіт. У віртуальній реальності роботи на 90% реалістичні. Це береже час». Відділ візуалізації тісно співпрацює з дизайнерами й пропонує необхідні інструменти для оптимізації їхньої роботи: «Команда дизайнерів інтер'єру малює ескіз і вже за кілька хвилин отримує його 3D зображення», - додає Гарсес.

Чотири майстри й понад 320 годин

Попри розвиток новітніх технологій глиняна модель і досі вкрай потрібна, аби вперше оцінити натуральні габарити автомобіля. Для силуету Tarraco використали 5000 кілограмів глини. «Найважче було контролювати об'єми й пропорції такого великого авто», - розповідає Карлос Аркос (Carlos Arcos).

 

Завершальний етап

Відділ створює каучукову модель, яку використовуватимуть, аби затверджувати лінії нового авто. Дизайнери виконали свою роботу, і надалі до справи беруться інженери.