Зростання на 18,5%

SEAT завершив травень із найкращими показниками за всю історію компанії

07.06.2018.

 

 

/        Автовиробник продав майже 50 000 автомобілів, зростання становить 15,5%

/         За період із січня по травень SEAT відвантажив замовникам 238 500 автомобілів

/         Алжир, Німеччина, Іспанія, Великобританія й Італія стали ринками з найшвидшими темпами зростання

/         Наступного тижня SEAT збирає в Берліні представників своєї міжнародної дилерської мережі

 

 

Марторель, 6 червня 2018 року. - У травні SEAT установив новий рекорд продажів. Минулого місяця обсяги глобальних поставок бренда зросли на 15,5% і становили 49 200 автомобілів (2017: 42 600). Цей показник перевищує попередній рекорд, установлений 2000 року (48 400 одиниць).

 

Продажі за перші п'ять місяців 2018 року також стали рекордними для SEAT: компанія перевищила попередній найкращий результат у своїй історії, датований 2000 роком (229 600 автомобілів). За цей період автовиробник поставив замовникам з усього світу 238 500 автомобілів, що на 18,5% більше, ніж за перші п'ять місяців 2017 року.

 

Віце-президент SEAT із продажів і маркетингу Уейн Гріффітс (Wayne Griffiths) коментує: «Продажі в травні дали нам змогу зберегти свою позицію серед європейських брендів із найшвидшими темпами зростання. На основних європейських ринках наші результати зросли щонайменше на 14%, а в Італії перевищили 20%. Ми продовжуємо зростати швидше, ніж очікувалось, і зокрема - завдяки імпульсу, який забезпечив новий Arona: результати моделі доповнили успішні продажі Ibiza, Leon й Ateca. Друга половина року буде непростою через запровадження нового їздового циклу WLTP і тенденцію до зростання попиту на автомобілі з бензиновими двигунами».

 

В основі позитивної динаміки SEAT у 2018 році лежить зростання на більшості ринків бренда, і передусім - в Іспанії, де із січня по травень компанія продала 50 400 автомобілів (+14,3%). За кількістю реєстрацій нових автомобілів SEAT випереджає конкурентів, а Leon та Ibiza є справжніми бестселерами на цьому ринку. Продажі в Німеччині зросли ще відчутніше (на 19,3%), усього тут продали 46 100 автомобілів, тоді як у Великобританії зростання також перевищило 19%, а загальна кількість поставлених автомобілів становила 29 400 одиниць (+19,5%). Крім того, SEAT поліпшив свої показники у Франції (12 500; +14,8%) та Італії (10 700; +22,5%).

 

Алжир - ринок, де продажі SEAT зросли найбільше. Це стало можливим завдяки моделі Ibiza нового покоління, яку виготовляють на місцевому заводі (10 700 автомобілів; 1000 із січня по травень 2018 року). Стабільні показники продажів бренда зберігаються в Австрії (9800; +25,7%), Бельгії (5000; +36,5%), Португалії (4500; +27,6%) і Нідерландах (4200; +29,8%).

 

SEAT ознайомить представників міжнародної дилерської мережі з майбутньою стратегією бренда

У період із 12 по 14 червня в Берліні відбудуться збори представників глобальної дистриб'юторської мережі SEAT, до участі в яких залучають 2400 імпортерів й інвесторів. SEAT ознайомить їх зі стратегією та планами бренда на майбутнє - своєрідною дорожньою картою, значний вплив на яку цьогоріч мали початок випуску нового позашляховика Tarraco, розрахованого на 7 пасажирів, і запланований на останній квартал 2018 року вихід на ринок моделі CUPRA Ateca.

 

 

SEAT

SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.

 

Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona), муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell), виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у Словаччині - Mii. 

 

Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.