Плани на 2020

Електрифікація і нова модель кожні 6 місяців

22.03.2018.

До 2020 року SEAT планує випускати нову модель кожні шість місяців і розпочинає кампанію з електрифікації

 /       Перша модель бренда з повністю електричним приводом і запасом ходу 500 км надійде в продаж 2020 року

 /       Лука де Мео: «Час подумати про подальше зростання»

 /       Прибуток SEAT після сплати податків становить 281 млн євро (+ 21,3% проти 2016 року) без урахування додаткових чинників

 /       Оборот зріс на 11,1% і сягнув нового рекордного значення - близько 10 млрд євро

 /       Загальна сума інвестицій і витрат на дослідження й розробки 2017 року наблизилась до 1 млрд євро, що стало найвищим результатом за останні 25 років

 /       Дохід від операційної діяльності зріс до історичного максимуму й становить 947 млн євро                                                                                        

Компанія й надалі використовуватиме електричний привод, двигуни на стисненому природному газі й традиційні технології внутрішнього згоряння. 

До 2020 року SEAT планує випускати нову модель кожні шість місяців. SEAT Tarraco й CUPRA Ateca першими надійдуть у продаж наприкінці 2018 року. Наступного року продаватимуть два варіанти SEAT Leon - п'ятидверну модифікацію і «сімейну» версію ST. 2020 року розпочнеться випуск першої повністю електричної моделі SEAT із запасом ходу 500 км, створеної на платформі MEB концерну Volkswagen. Крім того, у модельному ряді SEAT з'явиться перший CUV-кросовер.

Нині в Мадриді про це повідомив Президент SEAT Лука де Мео (Luca de Meo). На щорічній прес-конференції автовиробник презентував результати своєї діяльності. У межах поширення технологій електромобільності SEAT планує випустити гібридну версію Leon нового покоління 2020 року. Крім того, бренд і надалі вироблятиме автомобілі з моторами на стисненому природному газі й традиційними двигунами внутрішнього згоряння.

Президент SEAT додав: «Нас тішать результати 2017 року, та ми не повинні зупинятися на досягнутому. Період консолідації завершено, настав час подумати про подальше зростання».

Рік рекордів

SEAT успішно завершив 2017 рік. Після кращих в історії бренда результатів 2016 року прибутки 2017 року після сплати податків зросли до 281* млн євро (+21,3% проти 2016 року: 232 млн). Ця сума не враховує додаткові чинники (продаж дочірньої компанії VW Finance, S.A. компанії Volkswagen AG). Крім того, завдяки більшим продажам й інвестиціям у випуск нових продуктів із вищими амортизаційними витратами операційний прибуток сягнув 116 млн євро (2016 рік: 143 млн).

2017 року оборот SEAT отримав рекордне значення - 9,552 млрд євро (+11,1% проти 2016 року: 8,597 млрд). Важливе значення мав більший обсяг продажів: поставки автомобілів сягнули найбільшого з 2001 року значення й становлять 468 400 одиниць. У такий спосіб SEAT став одним з європейських брендів із найшвидшими темпами зростання. Крім того, позитивну роль зіграло розширення модельного ряду, зокрема, вихід Ateca з кращим значенням маржинального прибутку. З 2013 року оборот SEAT збільшився майже на 50%.

Лука де Мео зазначив: «2017 став роком нових рекордів для SEAT, які є результатом збалансованого удосконалення усіх моделей. Середній вік нашої лінійки трохи більше трьох років, вона є однією з наймолодших на ринку, охоплює всі ключові для Європи сегменти й має кращі в класі продукти. Лише за кілька років ми зробили SEAT привабливим брендом для більшості європейських клієнтів».

Нове розширення модельного ряду - результат наймасштабніших інвестицій від часу будівництва заводу в Марторелі, який відкрили 1992 року. Торік сукупний обсяг інвестицій SEAT і капіталовкладень у дослідження й розробки склав 962 млн євро (+11,6% проти 2016 року: 862 млн), а це 10,1% від обороту бренда. Лише на дослідження й розробки спрямовано 464 млн євро, а це майже 3% від загального обсягу інвестицій у цю сферу в Іспанії. Тож SEAT є провідним промисловим інвестором країни.

За 2013-2017 роки SEAT вклав у власне майбутнє понад 3,3 мільярда євро. Більшу частину коштів спрямовували на найбільше розширення продукції в історії бренда й розробку нових сервісів. Завдяки цьому компанія стала лідером у сфері цифрових технологій, комунікацій та інтелектуальної мобільності.

Віце-президент SEAT з фінансів, інформаційних технологій та організаційних питань Хольґер Кінчер (Holger Kintscher) сказав: «2017 року ми покращили основні фінансові індикатори. SEAT і далі інвестує у власне майбутнє, і це дає блискучі результати. За 25 років компанія здійснила наймасштабніші інвестиції. А завдяки оновленню й розширенню модельного ряду ми встановили абсолютні рекорди за обсягами чистого виторгу від реалізації, прибутку після сплати податків без урахування додаткових чинників та операційного прибутку. Стратегія SEAT працює, і ми досягли прибутковості. Зараз наш бренд стабільний і готовий до викликів майбутнього й фінансової реалізації планів щодо зростання».

Крім того, 2017 року SEAT покращив можливості фінансування своєї діяльності власними ресурсами. Завдяки цьому прибутки зросли на 24,4% і сягнули рекордного показника - 947 млн євро (проти 2016 року: 761 млн). Це майже втричі перевищує результати 2013 року й свідчить про фінансову стабільність підприємства. SEAT має необхідні ресурси для оплати технологічної трансформації автопромисловості й підтримки фінансової стабільності.

До того ж 2017 року обсяги експортної діяльності SEAT склали 81,1% від господарчих операцій компанії і майже 3% від сукупного обсягу експорту Іспанії. Так бренд став ключовим індустріальним експортером країни. Завдання SEAT на найближчі роки - прискорення інтернаціоналізації бренда і збереження темпів зростання поза Європою.

Щодо індустріальних аспектів діяльності, то SEAT першим використав нову платформу MQB A0 в новинках 2017 року - Ibiza й Arona на заводі в Марторелі. Обидві моделі, а також Leon і Audi Q3, якого замінить Audi A1 в другій половині 2018 року, завантажили виробничі потужності Марторелю на 95% від розрахункових. Крім того, платформа MQB A0 гарантує високі обсяги виробництва наступні 10 років.

Зростання виробництва й неабиякі плани компанії призвели до поліпшення показників зайнятості. Зокрема, протягом 2017 року колектив SEAT Group зріс на 185 осіб, а нині на роботу прийняли ще 265 працівників. Крім того, згідно з положеннями колективного трудового договору SEAT, працівники беруть участь у розподілі прибутку компанії, тому цьогоріч кожен отримає 700 євро бонусу за досягнуті результати (+50% проти минулого року)

Більше брендів, ринків, автомобілів і видів енергії

Під час презентації планів SEAT Лука де Мео зазначив: «В основі зростання SEAT лежать чотири принципи: більше брендів, ринків, автомобілів і видів енергії». Відповідно до цієї концепції в першому кварталі SEAT оголосив про відокремлення марки CUPRA, яка завжди втілювала спортивні якості, а відтепер має стати «...брендом, який генерує більше прибутків, приваблює нових клієнтів, залишається відданим автоспорту, має бездоганну інтеграцію технологій електричного й гібридного приводів, комунікаційних технологій і систем підтримки водія, а також позитивно впливає на імідж, рівень довіри й репутацію всієї структури SEAT».

 Крім того, нещодавно SEAT заснував компанію XMOBA, яка виявлятиме, тестуватиме, продаватиме й фінансуватиме проекти з удосконалення нових рішень у сфері технологій і мобільності майбутнього. XMOBA й CUPRA візьмуть участь у роботі проекту SEAT Metropolis:Lab Barcelona - створеної 2017 року цифрової лабораторії, якою повністю володіє SEAT. Вона інтегрована в мережу ІТ-лабораторій Volkswagen Group. Три нові підприємства спільно із SEAT сформують «...холдинг, який об'єднає основний бізнес і невеликі компанії. Ми прагнемо поєднати переваги надійної корпоративної структури з маневреністю, гнучкістю й швидкістю стартапів», - зазначив очільник SEAT.

Лука де Мео підтвердив, що SEAT планує створити цифрову екосистему довкола автомобіля і є відкритим в цьому питанні. Уже досягнуто домовленостей про партнерство й укладено угоди з Amazon Alexa, Shazam, Waze, Telefónica й Saba. Президент SEAT мовив: «Ми хочемо бути важливим гравцем у революції підключених автомобілів. Наша амбітна мета - очолити цей процес».

Важливим компонентом стратегії Лука де Мео вважає глобалізацію SEAT. Компанія працює в понад 80 країнах, та лише 15% продукції експортується за межі Європи. Стратегічними регіонами є Північна Африка, де в Алжирі під керівництвом SEAT триває будівництво складального заводу Volkswagen Group. А також Латинська Америка й Мексика, де іспанський автовиробник вивчає доцільність налагодження виробництва. Крім того, нещодавно до переліку ринків збуту увійшли Норвегія й Нова Зеландія, тож зараз SEAT представлений на всіх п'яти континентах. SEAT також бере участь у роботі спільного підприємства, створеного компаніями Volkswagen Group China та JAC, надаючи технічну підтримку й супровід діяльності у сфері розробок, досліджень і дизайну.

Для подальшого зростання SEAT розширюватиме модельний ряд. Лука де Мео оголосив: «До 2020 року SEAT планує випускати нову модель кожні шість місяців. 2020-й рік має стати для SEAT роком електрифікації: заплановано випуск гібридної версії SEAT Leon з можливістю заряджання від електромережі й запасом ходу щонайменше 500 км. Її виготовлятимуть на заводі в Марторелі. Також розпочнеться виробництво першого повністю електричного автомобіля бренда на платформі MEB концерну Volkswagen». Перший повністю електричний автомобіль SEAT, продемонстрований на відео, матиме конкурентоспроможну ціну й запас ходу до 500 км, оснащуватиметься найдосконалішими комунікаційними й інформаційно-розважальними системами та автономним керуванням щонайменше другого рівня.

Президент SEAT підтвердив плани щодо подальшого виробництва автомобілів із двигунами на стисненому природному газі. «Ми очолюємо проект із технічного удосконалення автомобілів на стисненому природному газі концерну Volkswagen. Arona TGI, вихід якого заплановано цього року, стане першим у світі позашляховиком із двигуном на природному газі».