Світова прем’єра CUPRA e-Racer

Перший у світі повністю електричний спорткар класу «туринг»

01.03.2018.
  • Бренд CUPRA дебютуватиме на окремому стенді
  • Презентація першої моделі - CUPRA Ateca
  • SEAT покаже новий Leon CUPRA R ST, Ibiza TGI FR і Leon з новим двигуном 1.5 TSI EVO
  • Ще одна новинка від SEAT - цифрова комбінація приладів

Женевський автосалон 2018 року стане чудовим майданчиком для презентації бренда CUPRA, про створення якого оголосили в Барселоні кілька днів тому. Новий спортивний бренд матиме власний стенд поруч з експозицією SEAT.

Світова прем'єра CUPRA e-Racer: перший у світі повністю електричний спорткар класу «туринг»

Бренд CUPRA неодмінно долучиться до автоперегонів. Зокрема, виконуватиме функції та обов'язки, які до цього покладались на підрозділ SEAT Sport. CUPRA успадкує від SEAT відданість автоспорту, що не згасає вже понад 40 років. Майбутнє перегонів за альтернативними системами привода, і молодий бренд покликаний очолити шлях до економічних й екологічних змагань.

Тому цьогоріч у Женеві модель CUPRA e-Racer відіграватиме велику роль. З 2014 року бренд SEAT й автомобіль Leon Cup Racer є своєрідним орієнтиром для міжнародної серії TCR. Крім того, саме SEAT Sport виготовляє всі моделі концерну Volkswagen для регіональних і міжнародних перегонів TCR (Audi RS3 LMS і Volkswagen Golf GTI TCR).

CUPRA e-Racer - це гоночний автомобіль із повністю електричним приводом, створений на базі бензинового Cup Racer. Спорткар CUPRA e-Racer значно тихіший і «чистіший» для довкілля, а його динаміка навіть ліпша, ніж у традиційного гоночного автомобіля. Електромотор має простішу конструкцію, тому його легше обслуговувати. А головне - він значно ефективніший, адже використовує чи не всю отримувану енергію, тоді як коефіцієнт корисної дії двигуна внутрішнього згоряння заледве 30%. Кінетична енергія під час гальмування й уповільнення перетворюється на електрику для подальшого використання. До того ж електричне авто швидше прискорюється. Адже в моделях з традиційним приводом для максимального тягового зусилля двигун спершу має досягти певної частоти обертів. Натомість в електромобілі максимальний крутний момент доступний вже в мить натискання на педаль акселератора. А отже, немає потреби й у коробці передач.

CUPRA e-Racer - справжній гоночний автомобіль, номінальна потужність якого становить 300 кВт (408 к.с.), а пікова сягає 500 кВт (680 к.с.). Задньоприводний спорткар має одну передачу й систему управління вектором тяги. Крім того, CUPRA e-Racer отримав нову систему заднього виду, що виводить інформацію на дисплей передньої панелі. Замість традиційних зовнішніх дзеркал автомобіль оснащений трьома відеокамерами.

Максимальна швидкість CUPRA e-Racer становить 270 км/год, прискорення від 0 до 100 км/год триває лише 3,2 секунди, а від 0 до 200 км/год автомобіль розганяється за 8,2 секунди.

Призначення CUPRA e-Racer - перевищити характеристики традиційної версії й довести технологічні переваги CUPRA на всіх рівнях. Цьогоріч модель CUPRA e-Racer демонструватимуть на різних заходах, а змагання у класі «туринг» серед моделей з повністю електричним приводом очікуються вже 2019 року. Формат, тривалість гонок і навіть враження водіїв, команд і прихильників будуть цілком інші: неймовірно динамічні, інтенсивні й захопливі.

Публічний дебют CUPRA Ateca

Бренд CUPRA підкорить автолюбителів, які шукають авто зі спортивним духом і прагнуть унікальності, досконалості й динамізму. Моделі CUPRA будуть традиційно спортивними і практичними, стрімкими на треку й комфортними в місті, а ще - елегантними й технологічними. CUPRA втілює сучасний спортивний характер з безліччю можливостей для індивідуалізації.

На Женевському автосалоні публіка вперше побачить CUPRA Ateca - першу модель з новим логотипом. Це унікальна для свого сегмента модель, яка донині була привілеєм преміального класу. Кросовер CUPRA Ateca символізує початок нової епохи і є вдалим форматом для запуску бренда CUPRA.

CUPRA поєднує яскраві емоції від керування й легкість у повсякденній експлуатації. Автомобіль наділений точністю й спортивним норовом, водночас на ньому можна возити дітей до школи, їздити за покупками або комфортно подорожувати з чималим багажем. Новий CUPRA Ateca має елегантний і динамічний дизайн, просторий салон і місткий багажний відсік. Високотехнологічний бензиновий двигун 2.0 TSI потужністю 300 к.с. має новітній сажовий фільтр відповідно до останніх змін в нормах викидів. Мотор звучить потужніше і агрегатується з новою 7-ступеневою трансмісією DSG. Передачі перемикаються швидше й точніше, а відчуття більш спортивні. Завдяки поліпшеній конструкції трансмісії авто має взірцеву динаміку, низький рівень викидів і високу економічність.

CUPRA Ateca оснащується однією з найбезпечніших і найдосконаліших систем повного привода 4Drive, котра постійно аналізує дорожні умови (швидкість автомобіля, частоту обертання кожного колеса, положення керма, манеру керування чи профіль динаміки руху), швидко й ефективно розподіляючи крутний момент між осями. Крім того, система 4Drive підтримує режими - Normal, Sport, Individual, Snow, Off-Road і, звісно ж, CUPRA. В режимі CUPRA двигун звучить виразніше, а налаштування адаптивної підвіски (DCC) змінюються на більш спортивні.

Модель має ефектний дизайн. Логотип CUPRA пишається в центрі верхньої чарункової решітки радіатора. Літери CUPRA з матового алюмінію прикрашають нижню решітку над стильним бампером.

В екстер'єрі CUPRA Ateca вирізняються глянцево-чорні елементи рейлінгів на даху, корпусів зовнішніх дзеркал заднього виду, обрамлення вікон, бокових молдингів, колісних дисків, решітки радіатора, переднього й заднього дифузорів і спойлерів обабіч заднього вікна. Зона посадки підсвічується, а на поверхню дороги проектується логотип і напис «CUPRA». Спортивний норов й елегантний стиль позашляховика підкреслюють потужні гальмові супорти чорного кольору, спортивний задній бампер, мідяний логотип CUPRA на кришці багажника, чотири патрубки випускної системи по краях заднього дифузора й ексклюзивні легкосплавні диски діаметром 19" з логотипом CUPRA. У палітрі кольорів кузова є шість відтінків: Energy Blue, Velvet Red, Brilliant Silver, Rodium Grey, Magic Black і Nevada White.

Панелі дверей оббиті алькантарою, а пороги прикрашені алюмінієвими накладками з підсвічуваним написом «CUPRA». Оббивка сидінь теж з чорної алькантари, а боковини оздоблені під карбон. Декоративна строчка мідяного кольору прикрашає сидіння, спортивне шкіряне кермо і важіль селектора. Педалі мають алюмінієві накладки, а обрамлення дефлекторів системи вентиляції й центральної консолі може бути глянцево-чорним чи хромованим. Логотип CUPRA прикрашає кермо, підлогові килимки і ключ та з'являється на екрані мультимедійної системи під час запуску двигуна.

Стандартне оснащення CUPRA Ateca підібране за принципами технологічності, дизайну і безпеки. Саме тому базова комплектація автомобіля має систему комфортного доступу й запуску двигуна без ключа, бездротовий зарядний пристрій, посилювач GSM-сигналу, систему кругового огляду, навігаційну систему Plus із сенсорним екраном 8", адаптивну підвіску (DCC), цифрову комбінацію приладів й асистента паркування. Пакет додаткових опцій Performance включає 18" колеса й потужні гальма Brembo з чорними супортами, шкіряну оббивку сидінь і пакети карбонових елементів для стилізації екстер'єру (задній спойлер і корпуси зовнішніх дзеркал) та інтер'єру (передня панель). Ексклюзивні ківшеподібні сидіння CUPRA будуть доступні в середині 2019 року.

Новий CUPRA Ateca має виняткову динаміку і фантастичну плавність ходу завдяки низькому центру ваги, енергоємній підвісці й адаптивному рульовому управлінню з перемінним передатним відношенням.

Максимальна швидкість CUPRA Ateca - 245 км/год, а від 0 до 100 км/год автомобіль розганяється усього за 5,4 cекунди.

Хоч позашляховики стають усе популярнішими, нині на ринку замало моделей, подібних до CUPRA Ateca. Саме тому цей автомобіль має стати основою нового бренда і заповнити прогалину між спортивними версіями SEAT і власне автоспортом.

SEAT Leon CUPRA R ST

Без сумніву, CUPRA буде знаменною подією в Женеві, проте модельний ряд SEAT також не залишиться поза увагою автомобільного світу. Особливе місце в експозиції бренда займатиме Leon CUPRA R ST з двигуном 2.0 TSI потужністю 300 к.с., системою повного привода 4Drive і коробкою передач DSG.

Leon CUPRA R ST кольору Magnetic Grey має контрастні мідяні логотипи, емблеми й акценти на ексклюзивних колісних дисках. Колеса взуті в шини Michelin Pilot Sport Cup 2, а передні ще й оснащені величезними гальмами Brembo.

Ефектний передній бампер підкреслюють оновлені бокові повітрозабірники, також оздоблені декоративними елементами кольору міді.

Карбонову фактуру мають передній розсікач, корпуси зовнішніх дзеркал, оновлений задній спойлер, бокові обвіси та задній дифузор. Обабіч заднього дифузора красуються потужні спарені патрубки випускної системи.

Пороги передніх дверей прикрашають алюмінієві накладки з написом «CUPRA R ST», панелі дверей оббиті тканиною з карбоновим малюнком. Натиснувши кнопку стартера, водій побачить на 8-дюймовому кольоровому екрані ексклюзивне для CUPRA R ST привітальне повідомлення. На центральній консолі вигравіювано напис «CUPRA R». Мідяними елементами оздоблено дефлектори вентиляції й центральну консоль. Кермо з мідяним логотипом SEAT декороване строчкою мідяного кольору, як і ківшеподібні сидіння з оббивкою з алькантари. А ще модель має повністю цифрову комбінацію приладів.

На конвеєр SEAT Leon CUPRA R ST встане в грудні 2018 року, завершальну стилізацію проводитимуть у секторі CUPRA.

SEAT Leon з новим двигуном 1.5 TSI EVO

На стенді SEAT буде Leon з двигуном 1.5 TSI EVO останнього покоління потужністю 150 к.с. Чотирициліндровий бензиновий агрегат має систему безпосереднього впорскування Common Rail з робочим тиском 350 бар, турбонагнітач й удосконалену систему відключення циліндрів (ACT). Оснащення 1.5 TSI включає також новий сажовий фільтр для бензинових двигунів відповідно до останніх змін в екологічному законодавстві. Агрегат має виняткову динаміку й забезпечує знижену витрату пального та рівня викидів. Прийом замовлень на Leon 1.5 TSI розпочнеться влітку.

SEAT Ibiza TGI FR

На стенді SEAT вперше демонструватимуть найбільш дружню до довкілля модифікацію SEAT Ibiza - модель Ibiza TGI на стисненому природному газі. Тепер її можна замовити і в спортивній комплектації FR, яка доводить високий рівень технологій SEAT.

Цифрова комбінація приладів

Однією з головних новинок Женевського автосалону 2018 року стане нова цифрова комбінація приладів від SEAT - Digital Cockpit. Інноваційну розробку встановлюватимуть на моделі CUPRA Ateca, SEAT Leon CUPRA R ST, Leon 1.5 TSI EVO FR й Arona. Digital Cockpit має форму інтерактивного дисплея із сучасним і практичним дизайном. Пристрій відкриває доступ до численних функцій і пропонує широкі можливості налаштування відповідно до потреб водія. Для моделей CUPRA розробили ексклюзивну версію спортивного дисплея: тахометр і спідометр на чільному місці, а оформлення емоційніше.

CUPRA - одна з нових дочірніх компаній SEAT

SEAT реорганізовує структуру, щоб створити холдинг. До його складу увійдуть підрозділи, що займаються головними напрямками діяльності, і власні стартапи бренда, як-от SEAT Metropolis:Lab, а також CUPRA й XMoba, нещодавно представлені на виставці Mobile World Congress у Барселоні. Так компанія прагне диверсифікувати власну діяльність і зміцнити фінансове становище, створюючи нові рентабельні моделі.

Темпи зростання SEAT одні з найшвидших у Європі, тому нині вдалий час для запуску бренда CUPRA. Крім того, до складу CUPRA буде інтегровано підрозділ SEAT Sport, який раніше самостійно опікувався автоспортом і перегонами.