День підготовки до змагань найвищого рівня

Хорхе Лоренсо готується до чемпіонату світу

14.03.2018.

/       Ми супроводжуємо триразового чемпіона світу із шосейно-кільцевих мотоперегонів MotoGP на одному з його тренувань під час підготовки до нового сезону

/       Посланець бренда SEAT виконує тренувальні заїзди шосейним велосипедом у супроводі свого Leon CUPRA

/       Щодня гонщик тренується п'ять-сім годин, аби бути в формі перед чемпіонатом

За кілька годин до початку сезону триразовий чемпіон світу із шосейно-кільцевих мотоперегонів MotoGP й посланець SEAT Хорхе Лоренсо (Jorge Lorenzo) виконує завершальний спринт у серії тренувань. Аби бути в найкращій формі перед змаганнями, він тренується на велосипеді й у тренажерному залі та їздить за кермом SEAT Leon CUPRA. Двічі на тиждень Хорхе долає перевал Ордіно-Аркаліс (Ordino-Arcalís) у горах Андорри, щоб звикнути до пульсу 170 ударів за хвилину - саме з такою частотою б'ється серце під час змагань MotoGP. Ми провели день із гонщиком-чемпіоном, аби з'ясувати, що потрібно для перемоги.

Головне - безпека

Звісно, фізичний вишкіл дуже важливий, але тренуватися слід безпечно. «Коли я тренуюсь на шосейному велосипеді, Leon CUPRA їде за мною, аби інші автомобілі безпечно обганяли нас. Це зводить ризики до мінімуму», - говорить гонщик.

Підтримання пульсу на рівні 170 ударів за хвилину: підйом на гірський перевал вельми виснажливий. Двічі на тиждень гонщик долає 20 кілометрів, піднімаючись на 1200 метрів. «Це дуже важка ділянка. Але потрібно підвищити частоту серцевих скорочень, щоб тіло звикало до умов під час змагань», - пояснює спортсмен.

Автомобіль виконує важливу функцію: після підйому на вершину Хорхе завантажує велосипед в автомобіль і вирушає на ньому вниз. Система повного привода 4Drive в Leon CUPRA дуже виручає на спуску. «Ти маєш робити все, щоб подовжити спортивну кар'єру. З автомобілем можна уникнути багатьох ризиків і травм», - розповідає Хорхе під час поїздки.

Воля до самовдосконалення: щодня Хорхе тренується п'ять-сім годин. «Я серйозно ставлюсь до тренувань і необхідності адаптувати тіло до навантажень. Тому я доповнюю велосипедні поїздки заняттями в тренажерному залі. Зміцнюю м'язи, які найбільше працюють під час заїздів на Ducati - внутрішню поверхню стегон, трицепси, пекторальні м'язи грудей і найширші м'язи спини».

8% жиру в тілі, або атлетична статура: ключову роль під час тренувань відіграє правильне харчування. «Важливо бути сильним і важити при цьому якнайменше», - розповідає Хорхе. Тренер і дієтолог гонщика розробили дієту на основі салатів, риби й рису. Можна їсти, приміром, страви японської кухні, які так смакують Хорхе. У порції має бути 80 г рису. Завдяки цьому в тілі гонщика лишень 8% жиру, як і в звичайного легкоатлета.

Постійні змагання: «Я люблю бити власні рекорди. Не всі народжуються для змагань: цей інстинкт набутий. Для найліпшої форми ти маєш удосконалювати найдрібніші деталі й не покладатися на випадок». Спільні риси гонщика й повноприводного Leon CUPRA потужністю 300 к.с. - це міць і контроль. «Технології еволюціонували просто неймовірно, і я дуже радий, що можу їздити таким автомобілем по всьому світу», - підсумовує Хорхе.

Головне - безпека

Готовність до викликів: Хорхе та його команда поліпшують поведінку Ducati в поворотах: «Він надзвичайно потужний, стрімкий і дуже вимогливий до фізичної форми», - говорить гонщик після перших тестів у сезоні. «Упевнений, за додатковий рік тренувань я знайду спосіб вигравати більше гонок».